View unanswered posts | View active topics It is currently 27 Apr 2018 06:23

Forum rules


- Use common sense and be respectful towards each other at all times, even when disagreeing.
- Do not reveal sensitive game information. Guild secrets, player seconds are examples of things not allowed.



Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
[RANT] Rare weapons and their durability 
Author Message
Veteran

Joined: 21 Jun 2010 15:47
Posts: 205
mallor wrote:
No 1h crap please, nobody grinds with dual weapons nowdays.

Strange, when i was AA+mino 1 handed tessto was best option for grinding.


22 Jul 2017 16:38
Profile
Rising Hero

Joined: 27 Jun 2011 13:20
Posts: 371
Davvol wrote:
mallor wrote:
No 1h crap please, nobody grinds with dual weapons nowdays.

Strange, when i was AA+mino 1 handed tessto was best option for grinding.


It was probably before ores showed up with sledgehammers. For axes it's not even a brainstormer, rust-red, blunted and MBB outperform dual anything, especially when you're hitting bigger mobs.


22 Jul 2017 16:46
Profile
Great Adventurer

Joined: 02 Apr 2010 09:33
Posts: 175
Location: Washington State
This has happened to a number of us. You're going to be asking for a change for a long time without results and others will just make fun of you and tell you to get over it. n

Just go get another MBB


22 Jul 2017 18:47
Profile
Rising Hero

Joined: 27 Jun 2011 13:20
Posts: 371
Johnny wrote:
This has happened to a number of us. You're going to be asking for a change for a long time without results and others will just make fun of you and tell you to get over it.


I'm fine with that, just no need to tell me situation with axes is just the same as with other weapons.

Johnny wrote:
Just go get another MBB


Nah, waste of time.


22 Jul 2017 20:49
Profile
Great Adventurer
User avatar

Joined: 22 Jul 2016 17:13
Posts: 185
Davvol wrote:
mallor wrote:
No 1h crap please, nobody grinds with dual weapons nowdays.

Strange, when i was AA+mino 1 handed tessto was best option for grinding.


Yep, herd about that too. Dat shit got nerfed. Can't have Angmars doing damage. Na-ah!


22 Jul 2017 22:14
Profile
Rising Hero

Joined: 06 Jul 2011 22:24
Posts: 305
mallor wrote:
Conclude this: give me a name of 2h non dulling axe, that is similar on at least some parameters to sledgehammer or SoH.
Parameters are obviously: availability, weight, stats, restrictions, additional specials.
No 1h crap please, nobody grinds with dual weapons nowdays.

Give, give, me, me, now, now. Gimme, gimme or i gonna cryyyyyyyy.


22 Jul 2017 22:30
Profile
Rising Hero

Joined: 27 Jun 2011 13:20
Posts: 371
Syrk wrote:
mallor wrote:
Conclude this: give me a name of 2h non dulling axe, that is similar on at least some parameters to sledgehammer or SoH.
Parameters are obviously: availability, weight, stats, restrictions, additional specials.
No 1h crap please, nobody grinds with dual weapons nowdays.

Give, give, me, me, now, now. Gimme, gimme or i gonna cryyyyyyyy.


Did your momma drop you on your head when you were little?


22 Jul 2017 22:41
Profile
Adept

Joined: 04 Jun 2010 23:37
Posts: 142
I've been an axe user since '98 and am totally fine with the choices available (mind you I cant even use Soul Reaper, so my choices are even more limited). I think your ranting is misplaced.

But goblins and their sick combat stat modifiers is a whole different story... :-)


22 Jul 2017 22:48
Profile
Rising Hero

Joined: 27 Jun 2011 13:20
Posts: 371
Rincon wrote:
I've been an axe user since '98 and am totally fine with the choices available (mind you I cant even use Soul Reaper, so my choices are even more limited). I think your ranting is misplaced.


Just out of curiosity, what do you use and how long does it take you get it?

Rincon wrote:
But goblins and their sick combat stat modifiers is a whole different story... :-)


Oh you mean like hobbits and their crazy DEX modifier? They used to rule the world before the big change.


22 Jul 2017 23:10
Profile
Adept

Joined: 04 Jun 2010 23:37
Posts: 142
It doesnt really matter which axe I wield coz I cant hit shit with it ;)

But I usually use one handers and if I cant find a decent one I just switch to clubs. But then again I just tank, drink and tank :)

It doesnt take too long to find a usable axe.


22 Jul 2017 23:21
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.