Guild theme songs!

Laughter should fill this community
Forum rules
- Use common sense and be respectful towards each other at all times, even when disagreeing.
- Do not reveal sensitive game information. Guild secrets, player seconds are examples of things not allowed.
Post Reply
User avatar
Rhaegar
Legend
Posts: 960
Joined: 13 May 2010 06:22

Guild theme songs!

Post by Rhaegar » 22 Nov 2011 12:39

What do you think would make for a good theme songs for various guilds?

I believe I found a winner for Mercs:

http://www.youtube.com/watch?v=SXrdoL_-e1s
Amon Amarth - The Hero Lyrics:

The blade I swing
Is black as night
Black as my soulless heart
It bears the burden
Of many lives
But I don't feel remorse

I lent my sword
To anyone
Willing to pay the price
No regrets for
What I've done
A mercenary's life

But there i was
On battleground
Until I felt the jaws of death
Cut into my flesh
Defending old and weak
But I did not retreat

Now, here I lie
In my own blood
And strangers cry for me
I'm prepared to meet the gods
I wish they'd let me be

I don't deserve
Their sympathy
I know who I am
My soul is death and misery
I am an evil man

I rest in my blood
Soon I will face the gods
Strangers cry for me
I wish they'd let me be

Show no sympathy
Shed no tears for me
I know who I am
I am an evil man

I know who I am
I am an evil man
Post your choices!

Edit:

And one for Gladiators!

http://www.youtube.com/watch?v=puvJDYCeq90
I fear no evil for I am fear incarnate.

User avatar
Alorrana
Myth
Posts: 1009
Joined: 04 Mar 2010 11:23
Location: Mordor. passing gass.

Re: Guild theme songs!

Post by Alorrana » 22 Nov 2011 14:27

Calian + Scops battlesong.



It's a two way street to harmony avenue
You got acceptance for me... I got acceptance for you
Comprendo... This ain't no innuendo
I'll tell ya straight
Yeah! I'll tell ya straight

I'm a man with a lover who's a man
Your stamp of approval don't mean a damn
when you're way too gone to understand
What our love is made of

Ignorant arrogance makes a fool out of you
when you're thinking my life style
has something to do with you
I'm not a freak fairy fag pansy poof homo
I'm just a good hearted dude
What are you?

I'm a man with a lover who's a man
Your stamp of approval don't mean a damn
when you're way too gone to understand
What our love is made of

Ooooh... Yeah...
I'm gonna shine it out! Show the world!

I'm so happy now that I told you how I really feel
I'm so happy holding his hand cause our love is real
I'm not a freak fairy fag pansy poof homo
I'm just a good hearted dude
What are you?

I'm a man with a lover who's a man
Your stamp of approval don't mean a damn
when you're way too gone to understand
What our love is made of

Ooooh... Yeah...
I'm gonna shine it out! Show the world!
I’m not a complete idiot. Some pieces are missing.

Amberlee
Myth
Posts: 1378
Joined: 08 Mar 2010 19:50
Location: Kristiansund, Norway

Re: Guild theme songs!

Post by Amberlee » 22 Nov 2011 14:29

This is the Theme Song for Angmar :P

http://www.youtube.com/watch?v=YdXQJS3Yv0Y
The views posted by me on this forum is not the views of the character Amberlee in-game.
If you ask for my opinion here, you will get MY opinion, not that of my character.

User avatar
Rhaegar
Legend
Posts: 960
Joined: 13 May 2010 06:22

Re: Guild theme songs!

Post by Rhaegar » 23 Nov 2011 03:52

amberlee wrote:This is the Theme Song for Angmar :P

http://www.youtube.com/watch?v=YdXQJS3Yv0Y
Damn! Nice find :)

I'd change the text for AA to "left, right, left, left, left, planking" :)

Vampire theme (when they were still open):
http://www.youtube.com/watch?v=tR0WMdIqxus

And while we're at Public Enemy, why not catch DO too:
http://www.youtube.com/watch?v=pCx5Std7mCo
I fear no evil for I am fear incarnate.

Karpath
Wanderer
Posts: 72
Joined: 24 Aug 2010 21:46

Re: Guild theme songs!

Post by Karpath » 26 Nov 2011 21:54

http://www.youtube.com/watch?v=YH42wL9dbxQ

Suggested that back in the day for Gladiators, re-arranged the lyrics a bit but to my knowledge
they still have it ;)

- Me
It is the fluttering of moths to the flame that amuses me.

Fairlight
Apprentice
Posts: 30
Joined: 23 Apr 2010 14:57

Re: Guild theme songs!

Post by Fairlight » 27 Nov 2011 23:58

The Dragon Order dosen't do hiphop.

We do it the hard way...
http://www.youtube.com/watch?v=xfnZr5ZMrQA

User avatar
Rhaegar
Legend
Posts: 960
Joined: 13 May 2010 06:22

Re: Guild theme songs!

Post by Rhaegar » 28 Nov 2011 14:19

Fairlight wrote:The Dragon Order dosen't do hiphop.

We do it the hard way...
http://www.youtube.com/watch?v=xfnZr5ZMrQA
[No use of racial epithets, Moderator] please...

http://www.youtube.com/watch?v=HcLD_nLp-bg

http://www.youtube.com/watch?v=fPhytTGBG9g

The second one is even better as DO has its origins in Earthsea.
I fear no evil for I am fear incarnate.

User avatar
Alorrana
Myth
Posts: 1009
Joined: 04 Mar 2010 11:23
Location: Mordor. passing gass.

Re: Guild theme songs!

Post by Alorrana » 28 Nov 2011 22:44

[here either].. I remember beeing warned and cursed on using that N word.. Hmm times do change i must say.. or its proberly just different from person to person..

So.. In music issues its okay to use N words.. And its a big no no in movie quotes.. Aha.. How strange..
I’m not a complete idiot. Some pieces are missing.

User avatar
Tarax the Terrible
Myth
Posts: 1331
Joined: 09 Mar 2010 20:33
Location: UK

Re: Guild theme songs!

Post by Tarax the Terrible » 08 Dec 2011 02:57

just checked out the AA song. rofl
Gonna spend all time online singing that cracking my whip


Sent from my VM670 Using ForumTouch for Android

Post Reply
http://tworzymyatmosfere.pl/przescieradla-jedwabne-z-gumka/